شناسهٔ خبر: 172229 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی:

جلسه بررسی پیشرفت آماده سازی سایت‌های نهضت ملی مسکن طبس برگزار شد

نهضت ملی طبس مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: در جلسه پیشرفت آماده سازی سایت های نهضت ملی مسکن طبس و دیگر موضوعات مرتبط در شهرستان بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی) در جلسه ای با حضور مودی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی، نصیری نماینده مردم شریف شهرستانهای طبس فردوس بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی، علیزاده معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان، سجادی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طبس و صادق زاده شهردار طبس قراردادهای شهرداری طبس در خصوص آماده‌سازی سایت های نهضت ملی مسکن بویژه سایت ۳۵۰ هکتاری بررسی شد.

میرمحمد مودی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در این جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در شهرستان طبس گفت: خوشبختانه شهرستان طبس در موضوع ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  و الحاق اراضی موردنیاز اجرای این طرح، در استان و کشور پیشتاز است و اولین خانه های ویلایی در کشور در طبس احداث شد. ضمن اینکه سایت ۵۰ هکتاری طبس از نظر پیشرفت ساخت واحدها و آسفالت معابر اولین سایت استان است.

وی افزود: در حوزه باندهای دوم نیز شهرستان طبس در اولویت برنامه اجرایی قرار دارد و در مجموع اعتبارات خوبی برای تکمیل باندهای دوم درنظر گرفته شده است.

مودی ادامه داد: در این جلسه پیشنهاداتی برای رفع مشکلات آماده‌سازی سایتهای نهضت ملی مسکن مطرح شد که مهمترین آن تشکیل کارگروهی بین راه و شهرسازی و شهرداری بود تا برنامه زمانبندی و جلسات مستمری برای رفع مشکلات و سرعت عملیات آماده سازی برگزار شود. همچنین مشکلات نهضت ملی مسکن در شهر عشق آباد از جمله تسهیلات و اراضی اجرای طرح بررسی شد.

گفتنی است این جلسه صبح امروز در محل دفتر نماینده مردم شهرستانهای طبس فردوس بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.